Дистанційне навчання (література) 5 клас


Дистанційне навчання                           5 клас

Дорогі мої учні, ось і добіг кінця навчальний рік. Позаду залишилися нелегкі два з половиною місяці дистанційного навчання, які ми стійко пройшли. Навчальний матеріал ми опрацювали повною мірою. Тепер можна й відпочити. То ж бажаю вам теплих, сонячних днів, приємних канікул, незабутніх вражень.                                                   
До зустрічі 1 Вересня!!!


Добрий день, шановні учні та батьки!
Нагадую, що під час карантину школа продовжує працювати в дистанційному режимі. Для тих, хто ще не долучився до роботи, прошу приєднуватися.  Чекаю на ваші виконані завдання!



Українська література      




27.05.2020

Тема. Твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення
1. Переглянути відео:




26.05.2020

Тема. Контрольна робота з теми "Рідна Україна. Світ природи"
1. Виконати роботу за посиланням: join.naurok.ua , код доступу: 3381006

20.05.2020

Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
1. Підготуватися до підсумкової контрольної роботи

2.     Виконати тестове завдання до третьої частини (стор. 242 – 246)








19.05.2020

Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
1. Дочитати повість стор. 242-245;
2. Дати відповіді на запитання стор. 245.

3. Перевірити знання тексту за посиланням: http://join.naurok.ua/, код доступу: 7623410 


     



13.05.2020

Тема. Микола Вінграновський. "Сіроманець". Гуманізм повісті
1. Прочитати ІІ частину повісті: стор. 234-241
2. Дати відповіді на запитання: стор. 241-242.
3. Письмове завдання: скласти план (стислий) до ІІ частини твору.
4. Виконане завдання надіслати  на Viber (0667288118)


12.05.2020

Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець" - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи
1. Прочитати статтю в підручнику про автора стор. 225-226.
2. Прочитати  І частину повісті стор. 227-233.
3. Дати відповіді на запитання стор. 233-234.


06.05.2020
Тема. Г.Тютюнник.  "Дивак". Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
1. Опрацювати сторінки підручника: 220-223.
2. Дайте відповіді на запитання: стор. 223.
3. Виконайте тестові завдання: 











05.05.2020

Тема. Г.Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи й людини, зображених в оповіданні
1. Опрацювати сторінки підручника: стор. 214 - 215.
2. Прочитай оповідання "Дивак" Г.Тютюнника, стор. 216-219
3. Дай відповіді на запитання: стор 219.



21.04.2020


Тема. М.Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи у поезії “Дощ”
1.     Опрацювати сторінки підручника 209-210.
2.     Прочитати поезію «Дощ», дайте відповіді на запитання.
3.     Запишіть у зошит:

Тема: оспівування краси природи.

Ідея: возвеличення чарівності дощу.

Основна думка: 
захопленість рідною природою, її величним та дивовижним світом, райдужними кольорами.

 Жанр:
 пейзажна лірика.

Епітети-благодатний, довгожданий дощ; дивним сяйвом; золотий, вечірній гість; впав бадьоро, свіжо, дзвінко; закурені будинки;зголоднілі передмістя; гарячі груди; буйним посівом зеленим, білі села.

Метафори- «впав бадьоро», «відкривай груди», «дощ остудить», «дощ оживить і запліднить», «дощ звеселить».

Порівняння-«дощ-гість».




15.04.2020

Тема. Контрольна робота №4
1.     Виконати контрольну роботу  за посиланням https://cutt.ly/ft17WV0  в робочому зошиті  та надіслати виконану роботу на Viber (0667288118)
Бажаю успіхів!


             


14.04.2020

Тема уроку: Є. Гуцало. Оповідання «Лось»

1.     Пропоную перевірити свої знання! Вас чекає цікаве інтерактивне завдання  Євген Гуцало "Лось"
2.     Готові дізнатися, як знаєте зміст твору? Відразу починайте виконувати тест:  https://learningapps.org/display?v=p7wr2bez220
3.     Рубрика «Домашнє завдання» стор. 208 – 3 завдання (виконати письмово в робочому зошиті з літератури).
4.     Виконане завдання надіслати на електронну пошту zhjckfd101111@gmail.com   або на Viber (0667288118)
5.     Пройти тестування за 07.04.2020 (для тих, хто не проходив)!!!



  08.04.2020

Тема уроку: Є. Гуцало. Оповідання «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра
1.     Прочитати оповідання стор. 200-207
2.     Опрацювати презентацію https://naurok.com.ua/gucalo-opovidannya-los-166718.html
3.     Дати відповіді на запитання стор. 203; 207
4.     Робота в зошиті стор 207, завдання 4.

5.  Пройти тестування за 07.04.2020 (для тих, хто не проходив)!!!


07.04.2020     Українська література
Тема уроку: Є. Гуцало. Основні відомості про письменника
1.      Опрацювати біографічні відомості про Є.Гуцала ( стор. 199-200), виписати в зошит визначення на стор. 200 (оповідання та його особливості).
2.      Перевірте свої знання, виконавши тестові завдання.  

Немає коментарів:

Дописати коментар