Дистанційне навчання 5 клас
Дорогі мої учні, ось і добіг кінця навчальний рік. Позаду залишилися нелегкі два з половиною місяці дистанційного навчання, які ми стійко пройшли. Навчальний матеріал ми опрацювали повною мірою. Тепер можна й відпочити. То ж бажаю вам теплих, сонячних днів, приємних канікул, незабутніх вражень.
До зустрічі 1 Вересня!!!
Добрий день, шановні учні та батьки!
Нагадую, що під час карантину школа продовжує працювати в дистанційному
режимі. Для тих, хто ще не долучився до роботи, прошу приєднуватися.
Чекаю на ваші виконані завдання!
Українська
література
08.04.2020
27.05.2020
Тема. Твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення
1. Переглянути відео:
26.05.2020
Тема. Контрольна робота з теми "Рідна Україна. Світ природи"
20.05.2020
Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець". Доброта, вигадливість,
рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні
своєї позиції.
1. Підготуватися до підсумкової контрольної роботи
1. Підготуватися до підсумкової контрольної роботи
2. Виконати
тестове завдання до третьої частини (стор. 242 – 246)
19.05.2020
Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
1. Дочитати повість стор. 242-245;
2. Дати відповіді на запитання стор. 245.
3. Перевірити знання тексту за посиланням: http://join.naurok.ua/, код доступу: 7623410
13.05.2020
Тема. Микола Вінграновський. "Сіроманець". Гуманізм повісті
1. Прочитати ІІ частину повісті: стор. 234-241
2. Дати відповіді на запитання: стор. 241-242.
3. Письмове завдання: скласти план (стислий) до ІІ частини твору.
4. Виконане завдання надіслати на Viber (0667288118)
12.05.2020
Тема. М.Вінграновський. "Сіроманець" - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи
1. Прочитати статтю в підручнику про автора стор. 225-226.
2. Прочитати І частину повісті стор. 227-233.
3. Дати відповіді на запитання стор. 233-234.
06.05.2020
Тема. Г.Тютюнник. "Дивак". Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
1. Опрацювати сторінки підручника: 220-223.
2. Дайте відповіді на запитання: стор. 223.
3. Виконайте тестові завдання:
05.05.2020
Тема. Г.Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи й людини, зображених в оповіданні
1. Опрацювати сторінки підручника: стор. 214 - 215.
2. Прочитай оповідання "Дивак" Г.Тютюнника, стор. 216-219
3. Дай відповіді на запитання: стор 219.
21.04.2020
Тема.
М.Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи у поезії “Дощ”
1. Опрацювати
сторінки підручника 209-210.
2. Прочитати
поезію «Дощ», дайте відповіді на запитання.
3.
Запишіть
у зошит:
Тема: оспівування краси природи.
Ідея: возвеличення чарівності дощу. Основна думка: захопленість рідною природою, її величним та дивовижним світом, райдужними кольорами. Жанр: пейзажна лірика. Епітети-благодатний, довгожданий дощ; дивним сяйвом; золотий, вечірній гість; впав бадьоро, свіжо, дзвінко; закурені будинки;зголоднілі передмістя; гарячі груди; буйним посівом зеленим, білі села. Метафори- «впав бадьоро», «відкривай груди», «дощ остудить», «дощ оживить і запліднить», «дощ звеселить». Порівняння-«дощ-гість». |
15.04.2020
Тема. Контрольна
робота №4
1.
Виконати контрольну роботу за
посиланням https://cutt.ly/ft17WV0 в робочому зошиті та надіслати виконану роботу на Viber (0667288118)
Бажаю
успіхів!
14.04.2020
Тема
уроку: Є. Гуцало. Оповідання «Лось»
2.
Готові дізнатися, як знаєте зміст твору? Відразу
починайте виконувати тест: https://learningapps.org/display?v=p7wr2bez220
3. Рубрика
«Домашнє завдання» стор. 208 – 3 завдання (виконати письмово в робочому зошиті
з літератури).
4. Виконане
завдання надіслати на електронну пошту zhjckfd101111@gmail.com або на Viber
(0667288118)
5. Пройти
тестування за 07.04.2020 (для тих, хто не проходив)!!!
08.04.2020
Тема
уроку: Є. Гуцало. Оповідання «Лось». Співчуття, милосердя –
шлях до перемоги добра
1. Прочитати
оповідання стор. 200-207
3. Дати
відповіді на запитання стор. 203; 207
4. Робота
в зошиті стор 207, завдання 4.
5. Пройти
тестування за 07.04.2020 (для тих, хто не проходив)!!!
07.04.2020
Українська література
Тема уроку: Є. Гуцало. Основні відомості про
письменника
1. Опрацювати біографічні відомості про Є.Гуцала ( стор.
199-200), виписати в зошит визначення на стор. 200 (оповідання та його
особливості).
2. Перевірте
свої знання, виконавши тестові завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар